Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2018 08:27 - Ирина Шинданович. ЩЕ СЕ ГМУРНА В ЛЮБОВ. Превод
Автор: dimganev Категория: Поезия   
Прочетен: 471 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 28.03.2018 10:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Я ПРЫГНУ  В ЛЮБОВЬ
Ирина Шинданович

 

Я прыгну в любовь,                                  
я в нее провалюсь,                                      
сольюсь воедино,                                       
и ею напьюсь,                                             
я буду ее                                                      
по крупинкам дарить,                                
и пить ее стану,                                          
и буду ей жить...                                         
я в омут любви,                                          
провалюсь, как в лавину,                          
мне пусто без сказок,                                 
мне важно,быть дивной...                         
хочу быть любимой,                                              
желанной родной,                                      
я прыгну в любовь,                                    
а ты прыгнешь со мной?                           
купаться в ней будем,                                
с зари до зари,                                             
и слушать,                                                   
как птицы поют о любви,                         
вязать ее будем                                           
из нежности вечной                                               
я прыгну в любовь,                                    
утону там-навечно...   

ЩЕ СЕ ГМУРНА В ЛЮБОВ

В любовта ще се гмурна,
ще потъна във нея,
капки жар ще отпивам
и в едно ще се слея
с тази жар –
и от нея
ще раздавам парченца
живот...
Като в бурна лавина
в този сластен въртоп
ще потъна
безразсъдно, без срам
Нека бъда любима,
желана!...
В любовта ще се гмурна,
ти ще скочиш ли с мен
да се къпем във страст
и от утро до утро
в захлас
да слушаме
заедно
птичите песни?...
В любовта ще се гмурна
за да остана
в нея вечно....

Превод: Д.Ганев




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimganev
Категория: Поезия
Прочетен: 318686
Постинги: 166
Коментари: 210
Гласове: 1074
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930