Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2020 00:01 - Катя Стерн. ФАНТАЗИЯ. Превод
Автор: dimganev Категория: Поезия   
Прочетен: 471 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ЧЕСТИТ ОСМИ МАРТ НА ВСИЧКИ ДАМИ!
С този превод им пожелавам незабравими празнични мигове и весело пролетно настроение!

ФАНТАЗИЯ
Катя Стерн

А знаешь я чего сейчас хочу?                              
Конечно знаешь-мысли наши схожи..                 
Прижми меня за голову к плечу                           
До слабости в ногах моих, до дрожи!                  
 
Рукою по спине слегка ведя                                 
Шепчи на ушко всё что сделать можешь                       
Хочу я до безумия тебя!                                       
И ты меня,наверно,хочешь тоже…                      
 
Волною наслаждение от губ                                
Которые едва меня касаясь                                 
Преодолев стеснение моё                                    
Всё ниже по..душе моей спускались                   
                                                                                 
Душа и тело - спутаны в одно                              
Растрёпаны все нервов окончанья...                   
Не думала что будет мне дано
Терять от наслаждения сознанье!                           

ФАНТАЗИЯ

Ти виждаш моето желание сега –
Очите ми изгарят от възбуда…
В гърдите ми ти притисни глава
до отмаляване, до трепет, до полуда!
 
Плъзни ръка по голият ми гръб,
шепти в ухото ми горещи думи
Аз страстно те желая във нощта
а ти навярно също, до безумие…
 
Вълни наслада с устни пробуди
целувай ме по тръпнещото тяло,
и плахостта ми с огън прогони,
и обладай душата ми изцяло
                       
Душа и тяло, слети в ураган
и вени с кръв пулсираща екстазно…
О, никога не съм била така
безпамено потънала в наслада!

Превод: Д.Г.
 

 



Тагове:   Фантазия,   катя стерн,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimganev
Категория: Поезия
Прочетен: 320207
Постинги: 166
Коментари: 210
Гласове: 1074
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930